Pages

Thursday, August 2, 2012

jetlagged USA postitus

Long time, no see! Hästi-hästi sorry, et ma pikalt kirjutanud pole. Emps on mulle ikka pidevalt väga intensiivselt meelde tuletanud, et ma peaks blogima: "Rott! Sa pead blogi kirjutama!" Ja ma ise olen ka sellele korduvalt mõelnud, kui ma jälle näinud olen, et followere on juurde tekkinud või et mega-like'id on suures ülekaalus.  Viimased päevad olen ma viibinud kusagil Ameerika idakaldal ja selle ümbruses, kes Twitterit jälgivad, peaksid kõigega enam-vähem kursis olema. Teen pisikese lühikokkuvõtte neist viiest päevast.

Laupäeval lendasime Tallinnast Münchenisse. Selle lennu jooksul avastasime, et akna peal patseerib mingi pisike äädikakärbse moodi elukas, aga kõvasti pisem. Kuna ta tundus, nagu ta tegelikult ei tea, kuhu ta minna tahab, siis ma toppisin ta lennu lõpus salvrätipaki sisse ja päästsin lennukist väljudes vabaks. Suitsiidne elukas lendas otsejoones mootori poole, aga vähemalt oli minu daily heateo punkt kirjas.

Lend Münchenist New Yorki oli kohutavalt pikk. Selle jooksul suutsin ära vaadata filmi "This Means War", mis oli täitsa okei. Witherspoon on alati täitsa okei. Peale selle mängisime palju Angry Birdsi ja Doodle Jewels'it. New Yorki jõudes olime me üleval olnud umbes 20 tundi, aga ees ootas veel umbes 4-tunnine sõit Marylandi. Isiklikult oli mul probleeme silmade lahtihoidmisega, aga tasub mainida, et emps pidi lisaks silmade lahtihoidmisele veel liiklust ka jälgima. Kohale me igatahes jõudsime.

Jetlagist pole päris üle saanud meist veel kumbki, kuigi mina suudan magada umbes kaheksa-üheksa tundi, emps kuus-seitse. Marylandis tahtsime jooksma minna, aga kummalgi polnud sokke kaasas, mistõttu pidime lihtsalt kingadega jalutama. See oli paraku äparduste jada algus. Lõunat otsustasime süüa Cheesecake Factory's, mis asub idee poolest Annapolises. Enne tahtsime veel paarist kohast läbi käia, mistõttu pisike jetlagged Paula trükkis navigatsiooniseadmesse sisse Best Buy, mis tundus olevat kusagil Annapolise lähedal. Peale seda, kui me iPadile keyboardi olime ostnud (tänu millele valmib ka käesolev blogi, muide:P), trükkisime sisse midagi Annapolisega seotut (vähemalt esmapilgul), sest Annapolis Mall'i aadressi me muidugi ei teadnud. Lõpuks olime kusagil Baltimore'is, mis on teadupärast Annapolisest quite kaugel. Lõpuks suutsime me minuti pealt Annapolis Mall'i jõuda, ära parkida, kui äkki avastasime, et Cheesecake Factory asub teises kaubanduskeskuse otsas. Annapolis Mall on huge. I mean, huge. Hiigelsuur. Niisiis me jooksime, mina oma flip-floppidega, muidugi ;)

Pärast Cheesecake Factory't läksime matkapoodi köit ostma, mis pärast pikka arutelu lõppes sellega, et me tassisime ühte suurt roosat köit Annapolise kaubamaja teise otsa. Pärast veetsime veel hulganisti aega Victoria's Secretis ja siis sõitsime tagasi Dani&Julie juurde. Seal ootasid meid mõned natuke lõbusas olekus naabrid, kelle meelest me igal aastal üha ilusamad oleme. Niisiis istusime natuke aega Dani ja Julie paadisillal, vaatasime päikseloojangut ja elasime kaasa ühele suurele surnud kalale, kes ranna poole ulpis, aga siis suunda muutis. Õhtul sõime veel ribisid ka ja vaatasime mõned minutid "Wargames'i", aga siis sai jetlag Paulast ja mom'ist võitu.

Järgmisel päeval sõitsime Air & Space muuseumisse, mis oli hiigelsuur ja täis lennukeid ja spacegear'i läbi aegade. Selle muuseumi jaoks on vaja kõvasti rohkem aega, kui üks pärastlõuna, believe me. Aga huvitav oli ikka, eriti tänu empsile, kes mulle ajalugu kõrvale viitsis jutustada. Eriti toredad olid Korea sõja-aegsed kopterid, mis nägid välja nagu hiigelrösterid ja see space shuttle, mille pärast emps seal käib ja mis mind täiesti külmaks jättis. Okei, tegelikult oli see täitsa tore, selline suur ja pisikestest metallplaatidest kokku pandud. Siis käisime veel Leesburgis shoppamas, mille tulemus oli kaks pudelit Coca't. Õhtuks läksime Flory'de juurde. Aitasin Isabelle'il pakkida ja rääkisime temaga keskkoolist, Guns n' Roses'ist ja minu boyfriendist. Peale selle ujusin ma suuremal hulgal basseinis ja päevitasin oma kõhtu. Siis tegi emps eneseületuse ja käis KAHE koeraga jalutamas. Peale õhtusööki käisime veelkord Isabelle'iga ujumas ja hommikul sõitsid nad ära.

Järgmise päeva veetsin basseini koristades. See on kusjuures väga tore, eriti, kui päike paistab ja saab samal ajal kõhtu päevitada. Lisaks sellele tehakse seda sellise pika-pika harjaga, millel saab vees seljas elada ja pärast ujumisprillidega basseini sügavamas osas sukeldumist mängida ja põhjast lehti ja muud sodi välja tuua. Peale seda tõstsin aias iga viieteistkümne minuti tagant voolikut ümber, et kogu aed kastetud saaks.

Õhtul oli empsil Georgetown University's loeng ehk siis ma nägin seda Harry-Potter-like ülikooli ja sain Georgetownis ringi vaadata. Väga fun oli. Natuke aega sain ülikooli ees istuda, turistidest pilte teha ja välismaalastele selgitada, et ei, ma ei käi siin koolis :) Tagasiteel käisime Targetist läbi ja ostsime Joosepi sünnipäeva puhul ühe tiigriga kaardi, millega sai kaasa tiigrikõrvadega peavõru; 6 klaaspudelis kokat; ühe frappuccino; ühe kaheliitrise Snapple'i ja ühe printsessimütsi.

Enne magamajäämist kirjutasin Joosepile pika sünnipäeva-meili. Täna hommikul käisin Nelly'ga jalutamas. Nelly on vist kõige toredam koer, keda ma kohanud olen. Ta on hästi armas, tore ja küllalt asjalik, mis kompenseerib selle, et ta on spanjel. Vist. Cavalier. Vist. Don't know anything about koeratõud, aga okei.

Lõuna ajal sõitsime Potomaci, tegime suuremat sorti shoppingu ehk siis tassisime muuhulgas ära suure kotitäie legosid, mis sisaldas ämblikku ja Black Pearl'i (koos Sparrowi ja muu crew'ga)!!! Seejärel käisime mingis üliuhkes kaubamajas, kus kõik maksis väga palju, aga kus oli väga hea Wi-Fi. Emps lubas mul oma kohtumise ajal ringi tuiata ja ühe gadgeti osta, seega ma ostsin endale Joosepi sünnipäeva puhul superilusa kaelakee. Makes sense.

Pärast seda käisime mingis coolis burgerikohas nimega Ray's Hell Burgers, kus oli seinal suur maailmakaart koos külastajate poolt jäetud nööpnõeltega. See oli neid paksult täis, isegi Eestist oli 5 nõela, aga kuna Tallinnat polnud, siis ma panin kuuenda juurde :P Ja siis käisime Arlingtonis, millest räägib täpsemalt mu järgmine special-edition postitus, aga hinte näeb juba tänase blogi piltidelt ka :)

Palju õnne Joosepile blogis ka veel, since siin kestab 1. august veel tervelt 2 tundi :)