Pages

Wednesday, March 23, 2011

Saksamaa ◆ day three ◆ Kultuuripäev

Hotelli vannitoa soe vesi oli kõige püsivam asi terves selles maailmas. Üle me selle ikkagi elasime. Hommikusööki sai üle tee olevas 'restoranis'. Kuklid on elu.
Peale hommikusööki sõitsime linnaekskursioonile. Pergamoni muuseum. Palju kivisid. Tegelikult ka, ülisuur hoone, kive täis topitud. Ma ei mõista, sorry. Muuseumi trepil müüd üks tüüp pretzeleid, aga need ei näinud head välja. Üks mees mängis klaasidega mingit väga mindf* awesome muusikat. Suht ebareaalne, aga jah. Jalutasin kuhugi kunstilaadale, mis oli ilusaid asju täis.
Järgmine koht oli Brandenburger Tor, aga meid see eriti ei huvitanud, sest seal oli Starbucks. Kaks frappuccinot. Üks oli megamagus. Ära me need igatahes jõime. Branderburger Tor on ilus. Mulle meeldis.
KaDeWe/loomaaed, pidime ise valima, kuidas oma poolteist tundi vaba aega veeta. Rentisime kaks jalgratast ja sõitsime teise linna otsa Friedrichstrassele H&M'i otsima. Lõpuks leidsimegi. Sain The Beatles'ite särgi ja koti ja päikseprillid. Tahtsin kingi ka, aga ei leidnud.
Tagasi pidime olema kolmveerand kolm. Hakkasime sealt umbes pool kolm liikuma, väntasime elu eest. Lõpuks saime aru, et me jääme hiljaks. Jalad olid täiesti surnud, tuul oli vastu. Õnneks ei eksinud ära. Jõudsime sinna KaDeWe juurde, viisime rattad ruttu ära ja jooksime bussi. Hilinesime kolmteist minutit. Ähvardati õhtuks bussi koristama panna, õnneks see oli ainult ähvardus.
Läksime teletorni juurde, ootasime selle järjekorra ära, saime üles. Pettusime. Ma isegi ei tea miks, vaade oli ilus ja puha, aga see oli ka kõik. Midagi väga erilist polnud. Läksime kohe alla, seega oli meil palju-palju vaba aega. Seal oli veel see Rothaus ja Alexanderplatz (?). Istusime seal ja sõime. Käisime McDonaldsis. Ajasin müüja närvi, sest ma ütlesin BicMac ja ta pani ainult burgeri. Siis ütlesin.. Meal.. Ta läks nii närvi. Arvutas mingi 3 minutit ja mõtles ja ohkas.
Peale seda läksime sellese riigipäeva hoonesse. Alguses tundus kohutavalt igav ja tühi ja mõttetu. Külm oli ka, meid otsiti läbi ja lükati välja külma kätte ootama. Seal sees oli super. Saime ülimalt toreda giidi, keda ma ausalt ka viitsisin kuulata. Mõnus oli. Ma ei teinud seal pilte, mul läks täiesti meelest, kuna huvitav oli. See giid küll lubas lahkelt. Ühe pildi siiski tegin. Seal oli ruum kastikestega, millel olid kõikide nende tähtsate tüüpide nimedega. Kuplis käisime ka, külm oli, aga äge. Vaatasin tähti :)
Ja siis hotelli tagasi, väike võileivaõhtu tüdrukutega. Lugesime oma taha ka üle, masenduses olime seal.
Chillisime Marianniga, kes oli hästi tore tüdruk Viljandist. Vist peaaegu ainus, kellega me Viljandist tõesti tuttavaks saime. Ülejäänud seltskond managed to hate us in the end. Aganuh, haters gonna hate. Meil oli Marianniga tore :)