Pages

Wednesday, August 11, 2010

Still Pond

1. päev.
Hakkasime hommikul sõitma ja jõudsime umbes lõunaks kohale. Ilm oli tõsiselt ilus ja kuna oli pühapäev, siis kogu Still Pond oli paate täis. Panime oma ankru randa ja läksime ujuma. Vaatasime rannas ringi ja ma tegin veits pilte. Tõsiselt kahju oli, et mul makrot kaasas ei olnud. Aga õnneks sain ilma selleta ka enamuse putukaid kätte. Mingi hetk hakkasime joonistama, sest Nicole ja Aileen olid kaks joonistusplokki ja erinevaid pliiatseid ostnud. Joonistasin miski tund aega endale front coverit. Vahepeal Nicole'il käis vääratas ja tal tekkis mingi kahtlane joon keset teksti. Ta oli õnnetu ja kadus kuhugi omaette. Ma tegin sellest kiili koos pika sabaga.. Nicole oli jõhkralt õnnelik. Ma olin õnnelik, et keegi oli õnnelik. Siis läksime uuesti ujuma. Tagasi tulles avastasime, et mu front cover on läbimärg tänu sellel olnud märjale rätikule. Hakkasin uut tegema. Siis hakkas pimedaks minema. Tsillisime all paadis Nicole ja Jake'iga, Aileen ja Chris tegid rannas lõket. Kobisime ka randa, vaatasime tähti ja hakkasime vahukomme grillima. Ma olin ülimalt sillas. Nicole ja Jake ootasid, kuni see tule otsa võttis ja siis puhusid. Aga mulle meeldis hoopis see, kuidas Chris seda tegi. Ta ootas kannatlikult, kuni see kuldpruuniks läks ja siis oli see seest mõnusalt vedel ja veniv. Tegime neid asju, mida ma kirjutada ei oska.. smor? schmor? shmor? smore? sch.. vahet pole.. See oli nagu võileib, mis koosnes kahe küpsise vahel olevast shokolaadist ja vahukommist. Täitsa head olid. Ma siiski nautisin rohkem Chrisi moodi vahukomme koos tähistaevaga. Siis kobisime magama. Paadis oli suht palav, aga täitsa kannatas elada.

2. päev.
Sõime hommikul sõõrikuid ja puuvilju. Mul läks mingi hetk sõõrikutest süda suht pahaks ja siis ma sõin ainult arbuusi. Arbuus on hea. Nicole'le ei meeldi arbuus. Nicole'le meeldib muskusmelon. Muskusmelon on ka hea,  eriti, kui see on segamini koos banaaniga. Mmm..
Ma olin peale hommikusööki ikka koleväsinud ja otsustasin vette hüpata, et üles ärgata. See oli supermõnus. Jätkasin oma joonistamisega, aga keerasin osa sellest metsa, kui märja trikooga arbuusi poole kaldusin. Ja siis sellest saigi Paula's summer vacation (2010) sketch pad in an artistic way.
Läksime kummipaadiga voolu otsima, sest eemal oli väike veeriba, kus oli pärastlõunati suur vool, mida sai nö surfamiseks kasutada. Tuli oodata, kuni vool su kõrgema kohani kannab, siis püsti tõusta ja põlvini vees ranna poole tagasi jalutama hakata. Mulle see eriti ei istunud, sest ma ei saanud kunagi aru, et ma liigun, kuni ma olin rannast nii kaugel, et tundus, nagu peaks tagasi minema. Ja siis ma ei suutnud kunagi vastu voolu normaalselt liikuda. Niiet ma vedelesin rannas, otsisin auguga merekarpe ja tegin liblikatest, kiilidest ja muust elusast pilte. Varsti läksime tagasi paadi juurde ja kolisime asjadega randa. Chris ja Jake panid pisikesed puldiga purjekad püsti ja siis me Jake'iga mässasime nendega veidi. Kuni Jake'i oma paadi taha läks ja enam levipiirkonda ei ulatunud. Siis läskime sellele kummipadiga järgi. Peale seda sõime wrappe, mis olid ülihead. Siis ma jalutasin mööda randa. Leidsin miniatuursed kookospähklid, millest Nicole hakkas salatit tegema. Kõndisin edasi ja tegin pilte. Mingi aeg leidsime Nicole'iga põõsa, mis oli üleni lepatriinusid täis. Päris äge oli. Ma panin neile nimed. Umbes nagu kõik lepatriinud said nimed. Marielkevinjakenicoleoskarjanemarialiisucolleencarolinelindsay jne. Kõik-kõik-kõik said nimed. Võib-olla osad said mitu nime. :D
Varsti kolisime paati tagasi ja joonistasime. Ujusime ka. Olime niisama toredad. Ma vist enamus ajast joonistasin. Mulle hakkas meeldima. Ma joonistada päriselt ei oska, aga mullitähti oskan teha ja need saab seest erinevate asjakestega ära kujundada.
Siis läks pimedaks ja ma kolisin paadi esiotsa istuma, sest seal oli mõnus tuul ja putukaid polnud. Aileen ja Nicole liitusid ka varsti. Siis Jake ka. Otsustasime filmi vaadata, "Cast away". Ma jäin sinna istuma ja otsustasin liituda, kui palli osa tuleb. Lõpuks ma vaatasin ikkagi otsast peale kuni patareid tühjaks said ja filmi katki jätsime. Istusime Jake'iga seal üleval ja ma õpetasin talle eesti keelt. Tegime selgeks, et ta teab peast 22 eestikeelset sõna, millele ta ka (õige) tähenduse oskab anda. Öösel magasime Jake'iga väljas, sest siis oli Nicole'il all rohkem ruumi ja olnud nii palav ka.

3. päev.
Ärkasin keset ööd ülesse ja nägin suuuurt ja musta taevast, mis oli tähti täis. Nii ilus oli. Tahtsin vadata, aga silmad vajusid kinni. Lahti tulid siis, kui päike hommikul silma paistis. Siis nägin Aileen'i ja siis otsustasin vettehüppe teha, sest kõik oli unine. Tegi kohe kõik selgeks. Joonistasime veidi, ujusime veidi ja siis hakkasie Jake'iga Scrabble'it mängima. Lõpuks ma võitsin, mis on suht suur asi, sest ma tavaliselt ei võida Jake'i. Ta lihtsalt keeldub mu 2-tähelisi sõnu arvestamast, mis on üsna mõjuv põhjus mu vähendatud punktiskoorile. Peale Scrabble'it sõime midagi.. ma arvan, et võileibu.. ja siis läksime voolu juurde jälle. Ma üritasin oma fish white belly't päevitada, seni, kuni kõik teised bugiboordisid. Pilte ei saanud teha eriti, sest aku oli tühi. Hakkasime tagasi sõitma, sest tahtsime õhtul minna Woodberry Kitchen'isse sööma. Tagasisõit võttis poolteist tundi, kuigi mulle tundus palju vähem. Tõstsime asjad paadist maha ja läksime Jake ja Nicole poole. Aitasin Aileen'il lilli kasta ja Nicole'l kleiti valida. Siis võtsime emme peale ja sõitsime Woodberry Kitchen'isse, kus pidi olema C.M.P. ehk siis magustoit - Chocolate, Marshmallows, Peanuts. Seal oli superäge. See koht nägi tõeliselt ilus välja ja kõik oli vägaväga hea. Ja C.M.P. oli ka väga viis pluss, kuigi ma oleks vist ilma pähkliteta seda veel rohkem fännanud. Üldiselt, ma sõin liiga palju seal.. me kõik vist..

Anyway, mul on vägaväga tore nädal olnud seni. Ja pildid on ka täitsa mõnusad, ma loodan, et te elate üle selle, et mul puudub photoshop ja puudus makro :)

Seda ei näe eriti tihti, et nad nii hästi läbi saavad, kui see päev :)

2 comments:

Jane . said...

oe , kõik see ni lahe ikka (:

ja pildid on täiega ilusad .