Pages

Monday, July 5, 2010

I ♥ New York

Ma pole tõesti eriti aega saanud, et ühte korralikku blogi kirjutada või msnis/skypes olla. Nüüd igatahes sain.

Reedel jõudsime New Yorki, Manhattanile ja kolisime hotelli. Peale seda läksime linna hängima. See on suur, päris tõsiselt. See on nagu, mega-ega suur ja äge. Just rääkisime, et meie Radissonid ja muu kräpp oleks selle kõrval nagu kõrvalhoone või kuur. Anyway, käisime Times Square'il, mis on superäge. Kahjuks ma esimest päeva enam nii täpselt ei mäleta, aga see oligi suhteliselt poolik ja teise päevaga sarnane.
Teisel päeval ärkasime hommikul umbes kell kuus, ajavahe ja muude tegurite tõttu. Läksime jälle linna ja olime peaaegu terve päeva seal. Ma peaks vist seda ka mainima, et siin on 4-korruselised H&M-id, Abercrombied, Miu Miud, Starbuckse suuremal hulgal, Macy's, Juicy, Strawberry, Prada ja pmst kõik muud kõikvõimalikud ägedad vidinad. Sattusime teisel päeval Abercrombiesse. Kui te eelmist postitust lugesite, siis peaksite teadma mu uuest neegripoisist peikast. Sellega oli nii, et läksime poodi sisse ja seal oli mingi eriti eriti äge tüüp ja mingi eriti eriti äge tsikk, kes kuulutas, et oo tehke pilti, tehke pilti selle kutiga. Ja muretsemiseks pole põhjust, aga pilt on siiski äge :D. Pealegi oli ainult Liis'il samasugune komminaeratus, nagu sellel kutil.
Laupäeva õhtul otsustasime käia ära Niagara joal, mingis osas. Rentisime auto ja otsustasime sõita 7 tundi Kanada piirini. Õhtuks jäime siiski kuhugi pisikesse hotelli Pennsylvanias.
Pühapäeval jõudsime umbes lõunaks Niagara piirkonda ja uurisime mingist Niagara infopunktist, et kus, mis ja kes. Selgus, et me oleme tulnud kõige õigemal päeval, sest 4th of July'l ehk siis nende iseseivuspäeval pidi Niagara Fallsis olema pool miljonit inimest, kellest umbes 70 000 seisavad järjekorras. Ma pole kindel, kas see tõsi oli, sest järjekorda me seisma ei läinud, vaid istusime bussi peale, mis viis Maid of the Mistile ehk siis laevale, millega näeb neid jugasid altpoolt. Bussijuhiks oli Vinny, kes oli ametlik Liis'i fänn. Arvestades kõike seda, inimesi oli seal tõesti palju. Ootasime tükk aega järjekorras, mis oli siiski väiksemat tüüpi, kui teised seal. Enne laevale minekut saime sinised keebid, sest õhus oli veeauru ja seal jugade all pidi seda mõistagi rohkem olema. Suht tüdinud ja väsinud olekust sai seal jugade all hoopis ägedam tuju. Esialgu käisime lihtsalt mingil pisemal joal, mis ikkagi võttis vautama ja värki. Märkus Oskarile: Vesi oli sinine, kohe vägagi. Seni pole sinisemat näinud, tegin pilti ka :). Aga siis sõitis see laev edasi millegini, mille nimi oli Horseshoe Falls ja see oli lihtsalt ülivõimas. Pilti teha ei saanud, sest veeaurust sai aegamööda piltlikult öeldes keskmisest suurem paduvihm. Seda vist tegelikult on väga raske seletada, aga WOAAAH või OMMMGGGGG peaks natuke pilti selgendama. :D
Siis käisime koos Vinnyga ülejäänud tuuri ka läbi (meid oli seal terve grupp) ja hakkasime tagasi sõitma. New Yorki jõudsime umbes kell kaks öösel, aga teil, inimesed, oli kell siis juba 9 hommikul.

See ei olnud eriti detailne blogi, aga vähemalt te teate midagigi nüüd. New York ise on üldjoontes vägev. Päikest eriti Manhattanil ei kohta, sest majad on lihtsalt niivõrd kõrged. Kollaseid taksosid voorib ringi meeletus koguses. Ilm on hästi soe. Ja inimesi on ühe foori taga rohkem, kui ühes Tartu linnaosas kokku. Hommikul on inimesi mõistagi vähem, siis on äge pilte ka teha :)

9 comments:

Anonymous said...

oumaiiigaaad kui vinge!! :D ja sa oled üliüliilus :) Aga miks sa seal oled üldsegi? :D kauaks? :D

Anni said...

times square'il avati just uus 4 korruse ja 151 proovikabiiniga Forever 21 ka.

ohh jaa, mmkm, pole üldse kade;)

Marek said...

Väga kihvt värk! Seoses nende tänavasiltidega, mis mõnel pildil silma jäävad, tuli Makule meelde, et kui juhtute linna, kus on Heartbreak Boulevard, siis sellest sildist oleks hädasti pilti vaja :)

Anni said...

pildid on niiiii ilusad ja sina muidugi oled ka meganunnu!!! :) See t-särk on ka ÜLILAHE!!!!!! :)
Kas osad pildid on central parkis ka tehtud onju? :P

Liisu I said...

Suu vajus vaikselt lahti selle poodide nimekirja juures:D

Jane . said...

HAIGELT VINGE ! :D

ja sa oled täiega ilus.

Paula said...

Wow, ammu pole nii palju toredaid commente saanud. Vastan k6igile j2rjest..

Anonymous: Ma eeldan, et sa oled Imbi, kui puusse panen, siis sry. Anyways, t2nud. Siin olen niisama, suvevaheajal. Tagasi tulen 18. august.

Anni: Jeejee, ma tsekin selle j2rgi ja teen sellest sulle pilti.

Maku: J2tan meelde ja proovin sulle pildi sebida :P

Anni: Ait2h-ait2h, osad on t6esti central pargi omad, ma unustasin mainida postituses, et k2isime seal ja s6itsime isegi hobusega. :P

Liisu: 2ra p6e, ma igaksjuhuks k6ike ei maininud. Aga siin on t6esti absoluutselt k6iki poode.

Jane: ON JAAH :D:D ait2h sulle :)

Mariisyy said...

mõni pilt paistis sul lausa just kui moefoto olevat:D eriti kui sa seisid nende tähtede vahel :D super-super äge :D:D